Kupiłaś buty czy sukienkę w pośpiechu i w domu okazało się, że to nie to,
czego chciałałaś? Jestem pewna, że nie jednej z nas się nam to zdarzyło i
zastanawiałyśmy się czy możemy zwrócić towar bez żadnego problemu. Pamiętam
dokładnie ile problemu sprawiło mi raz zwrot butów, które byłe uszkodzone nie z mojej winy. A tu w Stanach? Nie stanowi
największego problemu. Klient nasz pan :)
Jeśli masz paragon, możesz zwrócić towar przeważnie w ciągu 90 dni. I co najważniejsze, nie musimy się produkować przed blatem kasjera, dlaczego dany produkt nam nie odpowiada. Zwrot pieniędzy gwarantowany :)
Co jeśli paragon nam się gdzieś zapodział?
- starajmy się zwrócić zakupioną rzecz najszybciej jak to jest możliwe.
Mogą wymagać uzasadnienia. Jednym z dobrych uzasadnień może być, że otrzymaną rzecz
otrzymałeś w prezencie i że Ci się nie podoba.
-Możesz otrzymać wzrot pieniędzy, ale nie musisz. Jeśli rzecz jest z
defektem, a Ty nie masz paragonu kasjer może Cię poprosić, żebyś wymieniła
rzecz na to samo. A co jeśli Ty jednak wiesz, że zakupiony produkt Ci się nie
przyda i chcesz się go pozbyć? Kup zamiennik, jak Cię o to kasjer poprosił,
zatrzymaj paragon, który otrzymałeś i użyj ten paragon by móc zwrócić tą rzecz następnym
razem.
Czy rzeczy są przyjmowane bez etykietki z ceną? To zależy od sklepu, więc
warto próbować.
Dobrze też wiedzieć, że jeśli kupiłeś kosmetyk w CVS i nie jesteś z niego
zadowolona, możesz go zwrócić, mimo po jego otwarciu!
4 komentarze
To mi się baaardzo podoba:) dosłownie 'klient nasz Pan'
ReplyDeleteA mi bardzo podoba się wasz blog :)
ReplyDeletezostaję waszą stałą czytelniczką.
Tylko usuńcie konfigurację komentarzy...
To jest świetna polityka, ale z tego co mi się wydaję, kosmetyki można oddawać kosmetyki zakupione w każdej innej drogerii czy sklepie..
ReplyDeleteKosmetyki można oddawać w każdym innym sklepie, ale właśnie nie jestem pewna, co do zwracania otwartych już kosmetyków. Bo wiem, że w CVS można:)
Delete